سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 



حالا امروز سرانجام شاهد معرفی HTC Butterfly برای بازارهای جهانی هستیم.
دو ماه پیش شرکت اچ تی سی نخستین فبلت 5 اینچی اش را با نمایشگر تمام اچ دی ویژه کشور ژاپن و به نام J Butterfly معرفی کرد . طی چند هفته گذشته شایعات زیادی خوانده بودیم مبنی بر اینکه قرار است مدل بین الملی این تلفن به زودی معرفی شود و حالا امروز سرانجام شاهد معرفی HTC Butterfly برای بازارهای جهانی هستیم.

این تلفن از نظر ظاهر و مشخصات سخت افزاری کاملا مشابه برادر ژاپنی اش است با این تفاوت که از شبکه موبایل GSM پشتیبانی می کند.
مشخصات فنی غول جدید اچ تی سی شامل نمایشگر 5 اینچی از نوع Super LCD 3 با محافظ گوریلا گلاس 2 است. همراه با رزولوشن 1920 در 1080.
پردازشگر هم چهار هسته ای Snapdragon S4 Pro با سرعت 1.5GHz است با Adreno 320 GPU و 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی.
ورودی کارت حافظه میکرو اس دی امکان افزایش حافظه را در اختیار شما قرار می دهد و دوربین 8 مگاپیکسلی پروانه اچ تی سی قابلیت ضبط ویدیو تمام اچ دی را دارد. دوربین جلویی هم 2.1 مگاپیکسلی است و بلوثوث 4.0 و ان اف سی و باطری 2,020mAh آن را همراهی می کند.
هنوز قیمت و زمان ورود به بازار HTC Butterfly اعلام نشده است.


[ شنبه 91/9/18 ] [ 2:52 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]

 

پس از شایعات مختلف و شنیده های ضد و نقیض، بالاخره سونی دو عضو جدید خانواده اکسپریا را رسما معرفی کرد: Xperia E dual و Xperia E.
پس از شایعات مختلف و شنیده های ضد و نقیض، بالاخره سونی دو عضو جدید خانواده اکسپریا را رسما معرفی کرد: Xperia E dual و Xperia E.

سری E اکسپریا قرار است تلفن هایی متوسط و خوش قیمت باشند که از صفحه 3.5 اینچی HVGA و پردازنده اسنپ دراگون 1 گیگاهرتزی کوالکام بهره می برند. شاید این مشخصات چندان چشم گیر نباشند، اما هنگامی که صحبت از سیستم عامل می شود، داستان کمی فرق می کند. اکسپریا E قرار است اندروید جیلی بیلی 4.1 را بر روی خود داشته باشد. نسخه دو سیم کارته آن هم با نام E dual از اندروید بستنی حصیری 4.0 بهره می برد که در آینده به 4.1 ارتقاء خواهد یافت.

هر دو اسمارت فون تازه وارد سونی از دوربین پشتی 3.2 مگاپیکسلی بهره می برند و روی آنها خبری از دوربین جلو نیست. حافظه داخلی این تلفن های هوشمند 4 گیگابایت است که تنها 2.2 گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده است. البته ورودی کارت حافظه میکروSD در خصوص فضای ذخیره سازی به کمک شما خواهد آمد.

ظرفیت باتری این موبایل ها هم 1530 میلی آمپر است که سونی می گوید تا 6 ساعت مکالمه با کیفیت بالا همراهی تان می کند و می تواند تا 530 ساعت در حالت استندبای دوام بیاورد. همچنین با این باتری امکان 30 ساعت گوش دادن به موسیقی یا 8 ساعت تماشای ویدیو را دارید. البته با توجه به بهره گیری از تکنولوژی xLOUD Walkman سونی در این تلفن، می توان به اعداد اعلام شده امیدوار بود.

اکسپریا E در رنگ های مشکی، صورتی و سفید عرضه خواهد شد و اکسپریا E دو سیم کارته هم مشکی و طلایی خواهد بود. هر دو این تلفن های هوشمند قرار است از اوایل سال 2013 وارد بازار شوند. اما سونی هنوز قیمتی برای آنها اعلام نکرده است


[ جمعه 91/9/17 ] [ 2:56 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 را منتشر کرده است. پردازشگر 4 هسته ای این گوشی باعث شده تا قابلیت های جالبی در این گوشی ایجاد شوند.
10. Pop-Up Play

این قابلیت باعث می شود بتوانید در حال کار با اپلیکیشن های مختلف فیلم نیز تماشا کنید. برای مثال می خواهید هم در وب گشت و گذار کنید و هم یک موزیک ویدئو تماشا کنید. با فعال کردن Pop-Up Play ویدئو به یک پنجره کوچک در کنار صفحه منتقل می شود و می توانید کار دیگری هم با گوشی انجام دهید.
9. Smart Stay

همه ما با این مشکل برخوردیم که وقتی در حال خواندن کتاب یا یک صفحه وب هستیم نمایشگر گوشی خود به خود خاموش می شود و باید دوباره آن را روشن کرد. گلکسی اس 3 راه حل هوشمندانه ای برای این مشکل پیدا کرده است. یک سنسور در این دوربین قرار دارد که تشخصی می دهد چه زمانی نگاه شما به صفحه نمایش خیره است. اگر چشمتان از صفحه دور شود تصویر تاریک و وقتی به آن نگاه می کنید تصویر روشن می شود.
8. Social Tagging/ Buddy Share

گلکسی اس 3 از نظر برنامه های هوشمند و قدرت نرم افزاری بی نظیر است. نمونه این برنامه های هوشمند ابزاری است که چهره افراد در آلبوم های عکستان را شناسایی می کند و آن را با لیست دوستانتان در شبکه های اجتماعی تطبیق می دهد. از آن به بعد هر وقت عکسی از همان فرد بگیرید در شبکه اجتماعی Tag می شود.
7. AllShare Play

کاربران معمولاً علاقه زیادی به اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون ندارند چراکه تنها گزینه موجود استفاده از کابل HDMI است و باید گوشی حتماً در نزدیکی تلویزیون قرار بگیرد. اما سامسونگ وسیله ای طراحی کرده که به تلویزیون متصل می شود و گوشی با آن به صورت بی سیم ارتباط برقرار می کند.
6. Best Photo

هر عکسی که با گلکسی اس 3 می گیرید در حقیقت 8 تصویر است. بعد از اتمام عکس برداری می توانید از بین این 8 عکس بهترین را انتخاب کنید. با این قابلیت دیگر مطمئن می شوید که کسی چشمش بسته نیست!
5. S Beam

با ترکیب فن آوری NFC و وای فای می توانید با زدن دو گوشی گلکسی اس 3 به یکدیگر از طریق بلوتوث فایل منتقل کنید.
4. Sharp Bluetooth Stereo

کیفیت پخش صدا از طریق بلوتوث همیشه پایین بوده است. گوشی گلکسی اس 3 یکی از اولین گوشی هایی است که دارای کودِک Apt-X است. این کودِک باعث می شود کیفیت و دقت پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوث افزایش یابد.
3. S Voice

این قابلیت رقیب رابط صوتی اپل یا همان Siri است. هنوز قابلیت های رابط صوتی سامسونگ معلوم نشده است اما به احتمال زیاد همان قابلیت های Siri مثل جستجوی وب و استفاده از منوی های گوشی را داراست.
2. کیفیت بالای صدا در حین تماس

گلکسی اس 3 یک پردازشگر صوتی به نام Audience ES305 دارد که باعث کاهش نویز ها و صداهای اضافی در حین تماس می شود و بیشتر صدای صحبت کردن شما را منتقل می کند.
1.سیستم عامل جدید اندروید

این گوشی مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل گوگل به نام Ice Cream Sandwich است. قابلیت های این سیستم عامل نسبت به نسخه های قدیمی آنقدر زیاد است که در این مطلب نمی گنجد. از بین این قابلیت های می توان به امکانات بهتر مرور وب، منوهای راحت تر تماس و اس ام اس و همچنین ظاهر گرافیکی بهتر صفحات نام اشاره کرد.


[ جمعه 91/2/22 ] [ 5:33 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]


به نظر می‌رسد ال‌جی از استقبال کاربران نسبت به چندین تلفن هوشمندی که در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد به اندازه کافی راضی نبوده است. یکی از کارمندان این شرکت کره‌ای اعلام کرده که ال‌جی قصد دارد با یک تلفن جدید قدرتمند اندرویدی به رقابت با نسل سوم گلکسی اس سامسونگ برود. تلفن جدید ال جی که فعلا با نام رمز D1L شناخته می‌شود مجهز به صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280x720 پیکسل و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
آگهی تبلیغاتی

تلفن قدرتمند LG D1L قرار است تا یک ماه دیگر و در ماه می وارد بازار شود. این تلفن مجهز به سیستم‌عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل است و پردازنده دو‌هسته‌ای Snapdragon S4 آن با فرکانس 1.5GHz کار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد به زودی تلفن‌های هوشمند اندروید همگی با صفحه‌های نمایش 720p و سیستم عامل اندروید 4 تجهیز شوند.

به نظر شما آیا ال‌جی با تلفن D1L می‌تواند در نبرد سرعت پردازنده و کیفیت و رزولوشن نمایشگر با Galaxy S III سامسونگ رقابت کند؟ تا یک ماه دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.


[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 12:50 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]


بر اساس گزارشات، آیفون نسل بعدی قرار است ظاهر کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی داشته باشد. این گزارشات حاکی از این هستند که iPhone 5 قرار است مجهز به نمایشگر بزرگتر از 3.5 اینچ بوده و همچنین تراشه بکار رفته در آن نیز قرار است همان تراشه A5x بکار رفته در آیپد نسل سوم باشد.البته شایعات مربوط به حافظه بیشتر در این گوشی را نباید را هم نباید از قلم بیاندازید. در ادامه جزئیات کامل‌تری در مورد این شایعات مشاهده می‌کنید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 12:24 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]

گروه خبری GSM: پس از مدت‌ها انتظار شرکت نوکیا سرانجام مجوز تولید و عرضه گوشی هوشمند N9 را از "کمیسیون فدرال بازرگانی آمریکا" دریافت کرد تا در آینده نزدیک این محصول به دست کاربران برسد.

به گزارش ایستنا، پیش از این شرکت نوکیا گوشی هوشمند دیگری را با نام N950 و مبتنی بر سیستم‌عامل MeeGo معرفی کرده و توضیح داده بود که اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. هنوز به درستی سیستم‌عامل گوشی N9 مشخص نشده است اما برخی کارشناسان احتمال می‌دهند که این محصول نیز بر پایه سیستم‌عامل MeeGo تولید خواهد شد.

این گوشی هوشمند قابلیت پشتبانی از شبکه‌های مخابراتی GSM، GPRS و EDGE را دارد و قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم 3G نیز برای آن فراهم شده است. برای این گوشی پردازنده 900 مگاهرتزی در نظر گرفته شده است که می‌تواند با سرعت بالا اطلاعات مورد نظر کاربر را پردازش کند.

این محصول شامل فناوری‌های ارتباطی بی‌سیم Wi-Fi و بلوتوث می‌شود و بر اساس اطلاعات موجود مبتنی بر نسل جدید باتری‌ها موسوم به BL-4D با توان 1200mAh ساخته شده است. برای این گوشی هدسِت WH-701 نیز در نظر گرفته شده است.

این گوشی احتمالا اواخر سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد که البته شرکت نوکیا هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه آن را مشخص نکرده است.


[ شنبه 90/2/24 ] [ 10:7 عصر ] [ Babak ] [ نظرات () ]


شرکت سونی اریکسون پس از تولید P۱ محصول شرکت خود و IPhone محصول شرکت Apple تصمیم به تولید این گوشی کرده است…

W۱ هنوز به بازار عرضه نشده است و شرکت سونی….. در حال تکمیل این پروژه میباشد.

اما امکانات باور نکردنی این گوشی چیست؟ در درجه اول می توان گفت که با تولید این گوشی موبایل تحول عظیمی در تکنولوژی دوربینهای دیجیتال رخ می دهد. و تصور نمی شود که هیچ شرکت تولید کننده گوشی بتواند . با تولید گوشی موبایلی با شرکت سونی اریکسون رقابت کند…

و اما امکانات این گوشی :

۱ - قابلیت پشتیبانی ۸ باند مختلف در شبکه موبایل بطور همزمان.

۲ - صفحه نمایش با وضوح ۱۰۲۴ * ۲۰۴۸ پیکسل و با قابلیت لمسی.

۳ - قابلیت نصب ویندوز موبایل و استفاده از واکمن سری ۵ شرکت سونی اریکسون.

۴ - دوربین جلو (برای مکالمه تصویری) با کیفیت ۳.۲ مگا پیکسل.

۵ - دوربین اصلی ( در پشت گوشی) با کیفیت ۲۰ مگا پیکسل .( درست خواندید بیست مگا پیکسل ).

۶ - نوع لنز هر دو دوربین از نوع Carl Ceiss ( بهترین نوع لنز - نمونه استفاده در N۷۳ نوکیا ).

۷ - مموری داخلی گوشی ۱۲۰ گیگا بایت ( فوق العاده به اندازه یک هارد دیسک ).

۸ - CPU داخلی گوشی با ساپورت حجمی ۲ghz ( عملکرد و سرعت باور نکردنی برای یک گوشی موبایل)

۹ - صدای مخصوص این گوشی با قابلیت خروجی ۱۸W ( یعنی ۳ یا ۴ برابر N۷۳ نوکیا ).

۱۰ - دکمه های لمسی بدون نیاز به فشار دادن ان ها ( چیزی شبیه به Chocolet ال جی).

۱۱ - با قابلیت افزایش مموری یا همان Ram به دو صورت MiniSD و MicroSD (قابلیت استفاده همزمان).

۱۲ - دارا بودن سیستم WiFi ( این سیستم تا به حال روی هیچ گوشی نبوده است ).

۱۳ - قابلیت استفاده از GPS در کنار امکانات باور نکردنی دیگر این گوشی ).

در ضمن شرکت سونی اریکسون هنوز اعلام نکرده است که این گوشی چه موقع به بازار عرضه می گردد

اما نمونه ازمایشی آن تولید شده است.


[ یکشنبه 86/6/11 ] [ 12:50 عصر ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 152940