سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 

 

پس از شایعات مختلف و شنیده های ضد و نقیض، بالاخره سونی دو عضو جدید خانواده اکسپریا را رسما معرفی کرد: Xperia E dual و Xperia E.
پس از شایعات مختلف و شنیده های ضد و نقیض، بالاخره سونی دو عضو جدید خانواده اکسپریا را رسما معرفی کرد: Xperia E dual و Xperia E.

سری E اکسپریا قرار است تلفن هایی متوسط و خوش قیمت باشند که از صفحه 3.5 اینچی HVGA و پردازنده اسنپ دراگون 1 گیگاهرتزی کوالکام بهره می برند. شاید این مشخصات چندان چشم گیر نباشند، اما هنگامی که صحبت از سیستم عامل می شود، داستان کمی فرق می کند. اکسپریا E قرار است اندروید جیلی بیلی 4.1 را بر روی خود داشته باشد. نسخه دو سیم کارته آن هم با نام E dual از اندروید بستنی حصیری 4.0 بهره می برد که در آینده به 4.1 ارتقاء خواهد یافت.

هر دو اسمارت فون تازه وارد سونی از دوربین پشتی 3.2 مگاپیکسلی بهره می برند و روی آنها خبری از دوربین جلو نیست. حافظه داخلی این تلفن های هوشمند 4 گیگابایت است که تنها 2.2 گیگابایت آن برای کاربر قابل استفاده است. البته ورودی کارت حافظه میکروSD در خصوص فضای ذخیره سازی به کمک شما خواهد آمد.

ظرفیت باتری این موبایل ها هم 1530 میلی آمپر است که سونی می گوید تا 6 ساعت مکالمه با کیفیت بالا همراهی تان می کند و می تواند تا 530 ساعت در حالت استندبای دوام بیاورد. همچنین با این باتری امکان 30 ساعت گوش دادن به موسیقی یا 8 ساعت تماشای ویدیو را دارید. البته با توجه به بهره گیری از تکنولوژی xLOUD Walkman سونی در این تلفن، می توان به اعداد اعلام شده امیدوار بود.

اکسپریا E در رنگ های مشکی، صورتی و سفید عرضه خواهد شد و اکسپریا E دو سیم کارته هم مشکی و طلایی خواهد بود. هر دو این تلفن های هوشمند قرار است از اوایل سال 2013 وارد بازار شوند. اما سونی هنوز قیمتی برای آنها اعلام نکرده است


[ جمعه 91/9/17 ] [ 2:56 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 152923