سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 

این شوخی قدرتمند ترین و در عین حال مخرب ترین ابزار برای داشتن لحظات خوش بیشتر با دوستانتان است. (البته اگر منجر به خودکشی دوستتان نشود).

در کسری از ثانیه به سراغ Control Panel رفته و گزینه پیشرفته Administrative Tools را انتخاب کنید. حالا دو بار بر روی Task Scheduler کلیک کنید و سپس کلیک بر روی منوی Action، گزینه Create task را انتخاب کنید.

برای تسک خود نامی را برگزینید و در ادامه در زبانه Triggers بر روی New کلیک کرده و تلاش کنید در پایین صفحه Advanced settings را پیدا کنید. حالا کادری که در آن نوشته است Repeat task every... را تیک بزنید. از منوی آبشاری آن مدت زمان 5 دقیقه را انتخاب کنید و در نهایت OK را فشار دهید. بعد از کارها به زبانه Actions رفته و New را انتخاب کنید. منوی آبشاری باید بر روی Start a program تنظیم شده باشد. پس دست به این گزینه دیگر نزنید و تلاش کنید برنامه ای که می‌خواهید هر 5 دقیقه اجرا شود را انتخاب یا browse کنید. با زدن OK و باز هم OK این ترفند هم به پایان می‌رسد. حالا زمانی است که تداخل فرکانس‌ها رخ می‌دهد. اعصاب دوستتان به شدت خط خطی شده و نمی فهمد که مشکل از کجاست. بله درست حدس زدید شما باز می‌توانید همانند یک فرشته نجات به کمک دوستتان بشتابید و سواد کامپیوتریتان را به رخ بکشانید.

دقت داشته باشید که از این ترفندها در زمان امتحانات یا آن هنگام که دوستتان یک پروژه سنگین کامپیوتری دارند، استفاده نکنید که می‌تواند بعضا موجب صدمات جسمی و روحی جبران ناپذیری شود.


[ شنبه 91/1/26 ] [ 11:39 عصر ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 152930