سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 


معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ ارتباطات سیار گفت: در حال پیاده‌سازی سیستم مقایسه‌یی بین اطلاعات مراکز پیام کوتاه، سوئیچینگ و بیلینگ هستیم تا با مقایسه‌ این اطلاعات بتوان پیام‌های کوتاه تحویل داده نشده را شناسایی کنیم تا هزینه‌ی آنها پس از کسب اطمینان از رسیدن پیام‌ها به مقصد برای مشترکان منظور شود.

محمدحسین فلاح‌اصغری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور معمول مشترکی که پیام‌ کوتاه ارسال می‌کند، اگر آن پیام در مرحله‌ اول به مقصد نرسد در مرکز پیام کوتاه ذخیره می‌شود و سیستم مجددا در تلاش است تا این پیام به مقصد رسانده شود و به دفعات آن را ارسال می‌کند.

او ادامه داد: از این رو هزینه‌ای که برای شرکت ارتباطات سیار برای ارسال نشدن یک پیام ‌کوتاه بوجود می‌آید، بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که در مرحله‌ اول آن پیام به مقصد می‌رسد، بنابراین در تلاشیم با اجرای این سیستم این هزینه را کاهش دهیم.

معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ شرکت ارتباطات سیار افزود: این سیستم مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و به زودی به اجرا درمی‌آید. همچنین با اجرای این سیستم مقایسه‌یی، هزینه‌ پیام‌های کوتاه پس از رسیدن به مقصد و گزارش تحویل آن برای مشترک محاسبه می‌شود و هزینه‌ پیامک‌هایی که به مقصد نمی‌رسند برای مشترک منظور نمی‌شود.

او افزود: اما در مورد سیم‌کارت‌های اعتباری ارتباط با مرکز IN در دو مرکز به صورت آزمایشی برقرار شده که هزینه‌ پیام‌ کوتاه پس از رسیدن به مقصد از مبلغ شارژ مشترک کسر می‌شود، با توجه به اینکه مرحله‌ آزمایش این طرح با موفقیت انجام شده، منتظر ارایه‌ طرح جامع از طرف معاونت فنی- مهندسی شرکت ارتباطات سیار برای اجرا کردن آن در کل شبکه هستیم.


[ چهارشنبه 86/5/17 ] [ 12:55 عصر ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 35
کل بازدیدها: 153287