سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 

 

پانی یاهو اعلام کرد برخی از فیچرهای روی سرویس مسنجر را تعطیل می کند. این شرکت ضمن تعطیلی اتاقهای یاهو، قرار است سرویس های جدید خود را نیز تا 14 دسامبر 2014 به روز رسانی کرده و قول داده همچنان چت یک کاربر با کاربر دیگر همچنان پابرجا بماند.
سوء استفاده تبلیغ کنندگان اینترنت، ورود کاربران زیر سن قانونی در اتاقها و توسعه اتاقهای دارای بدآموزی، دلیل بسته شدن این اتاق ها اعلام شده است. هر چند دلایل اقتصادی و ضرر و زیان های مالی یاهو را نیز می توان به این موضوع اضافه نمود.
البته در سال 2005 یاهو برخی از اتاقهای خود را به دلیل اینکه کاربران کم سن و سال وارد آنها می شدند، (اتاقهایی در زیر مجموعه schools and education ) بسته بود.
یاهو همچنین سرویس تلفنی خود  و سرویس Voip موسوم به jajah‌ را نیز قطع خواهد کرد. مسوولان یاهو در وبلاگ خود نوشتند این کار باعث می شود تا انرژی کاری جدید موجب خلق برنامه های بهتر برای کاربران یاهو شود. از ماه جولای که ماریسا مایر مدیر اجرایی یاهو شده تغییرات عمده ای در این کمپانی بوجود آمده است.
ویندوز لایو و پینگ باکس نیز اتاقهای چت خود را تا 14 دسامبر 2014 می بندند.  مایکروسافت بدلیل ادغام در اسکایپ این کار را خواهد کرد.


[ چهارشنبه 91/9/15 ] [ 4:40 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 152732