سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 

وزیر کشور گفت: ما به هیچ وجه اینترنت و هیچ سایتی را قطع نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد رعایت اخلاق انتخاباتی گفت:‌ هر چه روش‌های مناسب و مطلوب از جهت سنت‌های عمومی مردم و ارزش‌های پذیرفته شده رعایت شود و به تأکیدات فرهنگی و دینی که مورد توجه و احترام مردم است، نزدیک شویم مشارکت حداکثری مردم را شاهد هستیم.

وزیر کشور در مورد اجرای انتخابات رایانه‌ای در سه مرحله آتی انتخابات، خاطرنشان کرد: پیش بینی‌‌هایی که از قبل برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای صورت گرفته بسیار قوی و با برنامه‌ریزی کامل بوده و هیچ مشکلی از لحاظ برگزاری انتخابات رایانه‌ای نداریم البته هر روز امکانات و تجهیزات رایانه‌ای تا روز انتخابات مورد بازبینی و امتحان قرار می‌گیرد و امروز شبکه آزمایشی کاربران آزمایش می‌شود و حتی در دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نیز تحت آزمایش قرار می‌گیرد.

وی در مورد قطع اینترنت و سایت‌های خبری در روز برگزاری انتخابات، گفت: نمی‌دانم این خبرها را از کجا می‌آورند.

پورمحمدی ادامه داد: برگزاری هر کار مکانیزه و پیشرفته امروزی مستلزم در نظر گرفتن نکات امنیتی و اطلاعاتی آن است ما نیز تدارک کارهای امنیتی انتخابات را انجام داده‌ایم و اگر مشکلی از نظر اینترنت وجود دارد باید از وزیر مخابرات سؤال کنیم. ما به هیچ وجه اینترنت و هیچ سایتی را قطع نمی‌کنیم.

وزیر کشور در مورد اینکه آیا برگزاری انتخابات یارانه‌ای با روش سنتی به صورت موازی الزامی داشت؟ گفت: ما نمی‌توانیم ریسک کنیم و در هر صورت انتخابات امری بسیار مهم و حساس است اما از طرف دیگر ناچاریم به سمت روش مکانیزه برویم و برگزاری این دوره به صورت موازی باعث می‌شود با اطمینان بیشتری در آینده به سمت انتخابات مکانیزه برویم.
 


[ پنج شنبه 86/12/16 ] [ 10:30 صبح ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 152729