سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتگاه
 

استعفا یا برکناری ? تن از وزرای دولت موضوع مورد توجه اغلب روزنامه های امروز قرار گرفته است. روزنامه جمهوری اسلامی در این خصوص نوشت «وزیر نفت هم مجبور به استعفا شد.»

روزنامه تهران امروز با تیتر«وزیر چهارم هم رفت»، نوشت استعفای سید کاظم وزیری هامانه، سومین گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی پست وزارت نفت، بالاخره پذیرفته شد و همان گونه که پیشبینی می شد، غلامحسین نوذری عهده دار مسوولیت سرپرستی این وزارتخانه شد.

این روزنامه نوشت « شنیده ها حاکی از آن است که انتقادات وارد به روند پیشرفت مذاکرات خط لوله صلح و همچنین مشکلات ایجاد شده در خصوص سهمیه بندی بنزین از دلایل استعفای هامانه بوده است.»

«دومین استعفا در کابینه احمدی نژاد»

 روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان«دومین استعفا در کابینه احمدی نژاد» نوشت  وزارت نفت اینک به نقطه ای رسیده که رییس دولت نهم وزیر مربوط را مجبور به استعفا کرد تا سکان پول سازترین وزارتخانه کشور را در اختیار بگیرد که از همان ابتدا حساسیت ویژه ای برروی آن داشت و تمایل داشت برای رسیدن به اهدافش در وزارت نفت که همانا مبارزه با مافیای نفت و آوردن پول نفت بر سر سفره مردم است.

«خنثی شدن توطئه انجمن حجتیه»

روزنامه جام جم در خبری با عنوان«خنثی شدن توطئه انجمن حجتیه» نوشت حرکت جدید انجمن حجتیه برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان با هوشیاری و اقدام مناسب مسوولان خنثی شد و با افرادی که خود را اعضای این انجمن می نامیدند، برخورد لازم صورت گرفت.

به نوشته این روزنامه، اعضای انجمن حجتیه اخیرا در جلسات و مجامع خود سخنان تند و عمدتا اهانت آمیزی را علیه اعتقادات و بزرگان اهل سنت  مطرح کردند که به سرعت نیز نوار کاست و سی دی های این مجالس در سطح وسیعی بین مناطق سنی نشین ایران و کشورهای مسلمان منطقه توزیع شد.

حمید رضا حاج بابائی به جام جم گفت که با رسیدن گزارش هایی در مورد شروع شدن حرکت جدید این انجمن کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با رایزنی هایی که با مسوولان انجام داد، طی هفته گذشته این «توطئه» با جمع آوری سی دی ها و اقدامات مناسب دیگری خنثی کرده است.

وثیقه ??? میلیون تومانی

روزنامه آفتاب یزد، از تعیین وثیقه ??? میلیون تومانی برای خبرنگار روزنامه هم میهن خبر داده است.

به نوشته این روزنامه، نعمت احمدی  وکیل مدافع فرشاد قربانپور، خبرنگار روزنامه هم میهن از تعیین قرار وثیقه ??? میلیون تومانی برای موکلش خبر داده و گفته خانواده آقای قربان پور امکان تودیع وثیقه تعیین شده را ندارند.

احمدی نژاد به سفر می رود

روزنامه همشهری از آغاز سفر منطقه ای رییس جمهوری اسلامی خبر داده و نوشته وی این هفته به کشورهای افغانستان، ترکمنستان و قرقیزستان سفر خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه، محمود احمدی نژاد صبح روز سه شنبه به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات کشورهای افغانستان و ترکمنستان به این کشورها سفر می کند و پس از آن به منظور شرکت در هفتمین اجلاس  سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  که ??مرداد ماه برگزار می شود، روز پنج شنبه به بیشکک پایتخت قرقیزستان محل برگزاری این اجلاس سفر خواهد کرد.

«شیطان و روزنامه ها»

روزنامه کیهان به نقل از وزیر ارشاد اسلامی نوشت که برخی از اخبار انتشار یافته در روزنامه ها منشا شیطانی دارند.

محمود حسین صفار هرندی روزنامه های منتقد را متهم کرده که تحت عنوان نشریه عمومی کار حزبی می کنند.

به نوشته کیهان وی با انتقاد از عدم انتشار اخبار فعالیت های دولت مطبوعات را عصبی توصیف کرده و گفت «خبر باید عاری از عصبیت و تعصب باشد، تعصب غیر از غیرت است، عصبیت ریشه شیطانی دارد و اگر خبر بخواهد متأثر از عصبیت باشد خود به خود بخشی از سلامتیش را از دست خواهد داد.»

افزایش مهاجرت روستاییان به شهر

روزنامه جمهوری اسلامی از افزایش میزان مهاجرت روستاییان به شهرها خبر داده است.

این روزنامه به نقل از استاندار مرکزی نوشت هم اینک بر اساس آمارهای ارایه شده ازسوی مرکز آمارایران میزان مهاجرت روستاییان به شهرها درحال افزایش است.

عبدالله سهرابی اظهار گفته که دولت سعی دارد با اجرای طرح هایی این موضوع را در کشور کاهش داده و درآینده آن را برعکس کند.


[ دوشنبه 86/5/22 ] [ 7:44 عصر ] [ Babak ] [ نظرات () ]

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 152742